naslov | Dosta priče o rodama! : putovanje u osjećajnost i spolnost : 2. : od 8 do 11 godina |
autor | Ezio Aceti, Alberta Rotteglia |
drugi autori | ilustracije Vittorio Sedini ; prijevod Đina Perkov. |
predmetnice | RODITELJI I DJECA-SAVJETNIK RODITELJI-ODGOJ DJECA-PSIHOFIZIČKI RAZVOJ DJECA-SPOLNI ODGOJ DJECA-SPOLNOST |
izdavač | Križevci: Novi svijet, 2007.. - |
izdanje | |
opseg | 45 str. : ilustr. ; 21 cm. - |
napomena | Prijevod djela: Basta cavoli e cicogne. ; |
biblioteka | (E - Percorsi : iskustvo odgajanja) |
udk osnovni | S - Dječja stručna literatura |
udk | 613.8 |
signatura | S ACETI dos-1 |
isbn | 978-953710908-0 |
id broj | 33919 |
opis | Svrha je ove zbirke dati doprinos odgoju kao temeljnome iskustvu pojedinca i zajednice. Da bismo shvatili dubinu, složenost i problematiku odgoja, potrebno je gledati interdisciplinarno, čime je istodobno moguće, vraćanjem na izvorno pedagoški pristup - nadoknaditi osjećaj za sklad i cjelovitost odgojnog čina. Stoga je prvenstveno zamišljena kao oslonac; kao korisna i poticajna podloga odgojiteljima općenito (roditeljima, učiteljima, animatorima, profesionalnim odgojiteljima, socijalnim radnicima, itd.). |
naslov | Dosta priče o rodama! : putovanje u osjećajnost i spolnost : 2. : od 8 do 11 godina |
autor | Ezio Aceti, Alberta Rotteglia |
drugi autori | ilustracije Vittorio Sedini ; prijevod Đina Perkov. |
predmetnice | RODITELJI I DJECA-SAVJETNIK RODITELJI-ODGOJ DJECA-PSIHOFIZIČKI RAZVOJ DJECA-SPOLNI ODGOJ DJECA-SPOLNOST |
izdavač | Križevci: Novi svijet, 2007.. - |
izdanje | |
opseg | 45 str. : ilustr. ; 21 cm. - |
napomena | Prijevod djela: Basta cavoli e cicogne. ; |
biblioteka | (E - Percorsi : iskustvo odgajanja) |
udk osnovni | S - Dječja stručna literatura |
udk | 613.8 |
signatura | S ACETI dos-1 |
isbn | 978-953710908-0 |
id broj | 33919 |
opis | Svrha je ove zbirke dati doprinos odgoju kao temeljnome iskustvu pojedinca i zajednice. Da bismo shvatili dubinu, složenost i problematiku odgoja, potrebno je gledati interdisciplinarno, čime je istodobno moguće, vraćanjem na izvorno pedagoški pristup - nadoknaditi osjećaj za sklad i cjelovitost odgojnog čina. Stoga je prvenstveno zamišljena kao oslonac; kao korisna i poticajna podloga odgojiteljima općenito (roditeljima, učiteljima, animatorima, profesionalnim odgojiteljima, socijalnim radnicima, itd.). |
Naruči / rezerviraj knjige u košarici (Potrebna prijava)